Workshop « A french and european vision of Skill-based approach »

26 janvier/14 h 30 min - 16 h 00 min

English version (french version bellow)

Workshop T&L center Unita « A french and european vision of Skill-based approach »

The historical and political context of Skill-based approach, an french and european vision. Practical application USMB:Objectives, plan and results.

At the end of the workshop, we will propose a time of exchange of good practices and questions from an adapted forum tool.

This workshop his proposed online on Thursday, January 26, 2023 by Ella Duval and Yannick Vidal at 2.30 PM (CET), pedagogical coordinator within the alliance of European universities Unita and the @spire project.

The replay of this workshop would be online in our Youtube Chanel (Département APPRENDRE) one week after the presentation.

Version française (version anglais ci-dessus)

Atelier T&L center Unita « Une vision française et européenne de l’approche par compétence ».

Contexte historique et politique de l’approche par compétences, une vision française et européenne. L’application pratique à l’USMB à partir du projet @spire: objectifs, plan et résultats.

A l’issue de l’atelier, nous proposerons un temps d’échange de bonnes pratiques et de questions à partir d’un outil de forum adapté.

Cet atelier son proposé en ligne le jeudi 26 janvier 2023 par Ella Duval et Yannick Vidal à 14h30, coordinateur pédagogique au sein de l’alliance d’universités européennes Unita et du projet @spire.

La rediffusion de cet atelier sera en ligne dans notre Youtube Chanel (Département APPRENDRE) une semaine après la présentation.

Participation : 38 / ∞

L'inscription est close pour cet événement.